Pierwszy wpis czyli co i jak :)

Część!

Kilka dni temu założyłem IKE w Banku Ochrony Środowiska jako rachunek maklerski. Właściwie to konto to otworzył mój ojciec za moją namową. Do emerytury zostało mu zaledwie osiem lat, a jako że ostatnio zaczął się interesować (właściwie to przeglądać) Giełdą Papierów Wartościowych, postanowił co miesiąc zasilać konto kwota co najmniej 100 zł. Ja jako jego dobry syn oczywiście postanowiłem mu pomóc i co miesiąc wpłacać co najmniej 150 zł. Razem będziemy podejmować decyzje o kupnie lub sprzedaży naszych papierów. 

Działamy długoterminowo. Chcemy aby te konto było w miare bezpieczne. Jak na razie pomysł jest taki: inwestujemy w spółki dywidendowe i obligacje. Mamy nadzieje na pokonanie inflacji w każdym roku i coroczne stabilne zyski. Jak będzie, czas pokaże 🙂 Będziemy na bieżąco relacjonować nasze poczynania.

To by było na tyle. Zapraszam do lektury.

 

2 uwagi do wpisu “Pierwszy wpis czyli co i jak :)

    • Zgadza się. Jeżeli będziesz chciał wypłacić środki (przed upływem 1 roku) lub przetransferowac na inne konto zapłacisz 150 zł

Skomentuj

