Czerwiec ’13 – wartość rachunku IKE

Czerwiec ’13 – wartość rachunku IKE

Wpłaty własne: 5865,00 zł

Wartość rachunku: 5265,74 zł

Zysk/strata: -10,22%

Zmiana od poprzedniego miesiąca: -8,95%

Jak na razie czerwiec dał w kość. Kolejne obligacje zagrożone są widmem bankructwa. Oczywiście posiadam je na rachunaku IKE. Chodzi o MEW SA. Kupiłem chyba najgorsze obligacje na Catalyst jakie można było sobie wyobrazić: Rodan Systems, Timerone i Mew SA. Jak widać połasiłem się na duże stopy zwrotu i teraz nadchodzi mała apokalipsa…

Wpłacone 900 zł poszło z resztą wolnej gotówki na szybkie spekulacyjne kupno FORTUNY. Udało się zarobić ponad 5 zł na tej szybkiej akcji przed wypłatą dywidendy. Jak widać decyzja była dobra bo kurs systematycznie spada.

Inaczej wygląda sprawa z PGNIG… Kupiłem 168 akcji za średnio 6,48 licząc na dalsze lekkie wzrosty. Niestety ostatni tydzień skutecznie pokrzyżował moje plany i zostałem wyrzucony na stopie. Strata – niecałe 10% w 2 tygodnie…

Na razie wolna gotówka spokojnie czeka na to, co sie wydarzy w poniedziałek.

Skomentuj

