Październik ’13 – wartość rachunku IKE

Październik ’13 – wartość rachunku IKE:

Wpłaty własne: 10315,00 zł

Wartość rachunku: 10275,27 zł 

Zysk/strata: -0,39%

Zmiana od poprzedniego miesiąca: +6,78%

Coś drgnęło na polskiej giełdzie i pomimo prawdziwie złotej jesieni, na parkiecie się zazieleniło. Także mój portfel IKE zyskał w porównaniu do poprzedniego miesiąca parę procent, chociaż w ogólnym rozrachunku jest lekko na minusie. Oczywiście tylko na papierze, gdyż nie wiem czy pieniądze z obligacji korporacyjnych, których eminenci zbankrutowali kiedykolwiek powróca na moje konto…

A co zdażyło się takiego w październiku?

Najmilszym akcentem była wypłata 180zł dywidendy od PKO BP. Zasiliła ona konto mojej kolejnej wpłaty i za tą skumulowaną kwotę zakupiłem 12 akcji KGHM. W następnym miesiącu mam zamiar kupić kolejne akcje tej spółki. Uważam, że cena na dzień dzisiejszy tego waloru jest atrakcyjna i jeżeli cena nie wybije jakoś kosmicznie poza zakres 145 zł, to możliwe, że do końca roku skupował będę tylko KGHM.

Tym samym posiadam już 2 spółki, które będą filarami mojej strategii dywidendowej. Docelowo w tej kategorii bedzie 5-7 spółek.

Jak na razie październik mija bardzo przyjemnie 🙂 A jak tam u Was?

Skomentuj

