Listopad ’13 – wartość rachunku IKE

Listopad ’13 – wartość rachunku IKE:

Wpłaty własne: 12715,00 zł

Wartość rachunku: 12844,51 zł

Zysk/strata: +1,02%

Zmiana od poprzedniego miesiąca: +1,41%

Pierwszy od wielu miesięcy dzień, kiedy to portfel jest na małym plusie, co niezmiernie cieszy.

Od poprzedniego miesiąca nie zmieniło sie praktycznie nic. Za pieniądze przelane do biura maklerskiego miałem dokupić jeszcze KGHMu, ale wstrzymałem się przed raportem licząc po cichu na jakąś katastrofę i spadki kursu do 100 zł… Nic takiego oczywiście nie nastapiło, a ja w międzyczasie dokupiłem za całą kwote 234 akcje MCI (właściwie to wybierałem pomiędzy NEUKĄ a MCI). Inwestycję traktuję wyłącznie spekulacyjnie. Liczę na lekkie spadki KGHMu, a nie chcę żeby gotówka bezczynnie leżała na rachunku.

W tym roku wpłaciłem na IKE 8300 zł i raczej nie zapowiada się abym dobił do limitu wpłaty za 2013 rok czyli 11139 zł. Może rok 2014 będzie bardziej łaskawy.

Jednak jeżeli wszystko pójdzie po mojej myśli, to do końca roku powinienem mieć przynajmniej 30 akcji KGHM i otworzyć nową pozycję (tym razem już nie z WIG20, chociaż dalej akcje dywidendowe)

No i oczywiście liczę na rajd świętego Mikołaja 😉

2 uwagi do wpisu “Listopad ’13 – wartość rachunku IKE

    • Bardzo dobra wiadomość! Dzięki za informację!
      Szczerze mówiąc to czytałem coś niecoś na ten temat ale nie dawałem wiary 😉
      Byłoby super odzykać chociaż część pieniędzy z tych feralnych obligacji…

Skomentuj

