Styczeń ’14 – wartość rachunku IKE

Wpłaty własne: 14715,00 zł

Wartość rachunku: 14603,00 zł

Zysk/strata: -0,76%

Zmiana od poprzedniego miesiąca: +0,87% 

W nowym roku wpłaciłem jak na razie dwa tysiące złotych, za które od razu zakupiłem 18 akcji KHGMu. Obecne okolice cenowe to jak dla mnie okazja do zakupienie tego giganta za przyzwoitą cenę. Na dzień dzisiejszy mam juz 50 akcji KGHM i w tym roku nie zamierzam już kupować więcej. 

W planach na ten rok mam jeszcze zakup 100 akcji PKO BP, ale jak na razie cena uciekła trochę w górę, przebijając ważny opór, więc albo będę się musiał pośpieszyć albo czekać na jakies lekkie spadki. Choć najprawdopodobniej to wybiorę pośrednie rozwiązanie i będę dokupował regularnie jakieś pakiety, np. co 2 miesiące po 25 akcji…

Rozglądam się jeszcze nad dodatkowymi 2-3 spółkami dywidendowymi do portfela. Jak macie swoich kandydatów to zapodajcie proszę w komentarzach. Szczególnie z branży energetycznej, bo tutaj mam duży problem z wyborem czegokolwiek…

2 uwagi do wpisu “Styczeń ’14 – wartość rachunku IKE

  1. Niestety przez nieprzemyślane decyzje straciłem troche pieniędzy. Między innymi na obligacjach korporacyjnych. Teraz jestem juz mądrzejszy o te parenaście miesięcy, a co najważniejsze mam plan którego zamierzam się trzymać i strategię zgodnie z którą inwestuje. Oczywiście nie oznacza to, że osiągne sukces jednak z pewnością zwiększam szansę na jego wystąpienie. Za parę lat się okaże co z tego wyniknie…

Skomentuj

