Kwiecień ’14 – Wartość rachunku IKE

Wpłaty własne: 16215,00 zł

Wartość rachunku: 15826,30 zł

Zysk/strata: -2,40%

Zmiana od poprzedniego miesiąca: +0,56%

               Zgodnie z wcześniejszym planem nie wpłacałem w kwietniu żadnych pieniędzy na IKE. Właściwie w tym miesiącu w ogole nie interesowałem się notowaniami, bo miałem inne sprawy na głowie. 

Za kilka dni wyjeżdżam do Niemiec i będę dopiero  z powrotem gdzieś około sierpnia. Zrobię więc sobie wakacje od śledzenia notowań, a przy okazji mam zamiar zarobić trochę grosza. Tak więc do sierpnia nie pojawią się żadne podsumowania ani wpisy.

2 uwagi do wpisu “Kwiecień ’14 – Wartość rachunku IKE

  1. Zastanawiam się czy lepszym wyborem nie byłoby IKE w postaci lokaty, np. w SK Bank na 7%?

    Sam przechodzę na własną działalność i o składki trzeba będzie zatroszczyć się samemu.

    • Oczywiście patrząc na moje dotychczasowe poczynania, byłoby to rozwiązanie o wiele lepsze. Jednak ja jestem przekonany co do mojej strategii w spółki dywidendowe i w dłuższym terminie powinienem wyciągnąć powyżej 7% rocznie.
      Jezeli teraz jakis bank proponuje 7% rocznie na IKE lokatach to mozna śmiało wchodzic w taki interes, zwazywszy na obecne oprocentowania lokat… Sam od siebie dodam ze IKE lokata wybrałbym gdybym miał naprawde bardzo mało wolnego czasu i/lub awersję do giełdy.

Skomentuj

